Моторна олива Motul 6100 SYN-CLEAN SAE 5W40, 1L
466 ₴
- В наявності
- Код: 854211
- +380 (67) 133-00-87Масла, зап.части
- +380 (67) 946-50-60Автосервис
6100 SYN-CLEAN 5W-40
ОЛІЯ ДЛЯ БЕНЗИНОВЫХ ДВІГАТЕЛЕЙ И ДИЗЕЛЕЙ - EURO 4, 5 і 6.
TECHNOSYNTHESE®
Застосування
Моторна олива з високими захисними й експлуатаційними характеристиками, створена за технологією Technosynthe®. Рекомендується для BMW, FORD, GM, MERCEDES, RENAULT and VAG (Volkswagen, Audi, Skoda і Seat). Спеціально розроблене для сучасних автомобілів, обладнаних бензиновими двигунами або дизелями, атмосферними або з турбонагнітачами, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO V і EURO VI, і вимагають використання моторної оливи, що відповідає стандарту ACEA C3. 3,5 МПа•с) і знижений вміст сульфатної золи (≤0.8%), фосфору (0.07≤х≤0.09%) і сульфуру (≤ 0.3%) «Mid SAPS». "> Висока в'язкість HTHS (> 3,5 МПа•с) і знижений вміст сульфатної золи (≤0.8%), фосфору (0.07≤х≤0.09%) і сірки (≤ 0.3%) «Mid SAPS».Сумісно з каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих частинок дизелю (DPF). Сумісна з усіма різновидами палива: бензинами, дизельним паливом, скрапленим газом (LPG), стиснетом газові (CNG) і біопалива.
Характеристики
Стандарти
ACEA С3
Відповідність вимогам:
BMW LL-04, Ford WSS M2C 917A, GM-OPEL dexos2® (замінює GM-LL-A-025 і B-025), MB 229.51, Renault RN0710, Renault RN0700, VW 502 00 — 505 01
Рекомендации:
KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG, TOYOTA,…
Двигуни, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO V і EURO VI обладнаних системами доочищення вихлопних газів. Сірка та фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; так само сульфатна зола засмічує фільтр твердих частинок дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи та втрати потужності двигуна.
Специфікація ACEA C3 вимагає від олив високої стійкості оливної плівки та низького вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах потужних двигунів.
6100 SYN-clean 5W40 Technosynthese® створений на синтетичній основі зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору та сірки (Mid SAPS), що створює стійку оливну плівку в двигуні та забезпечує сумісність із системами доочищення вихлопних газів. Має високі мастильні, протизносні властивості та високу стабільність за високих температур, що зменшує витрату оливи на згоряння. Олії, які відповідають стандарту ACEA C3, дають змогу досягти збільшення інтервалу заміни оливи, певного бортовим комп'ютером автомобіля.
Більшість автовиробників, як-от KIA/HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG, TOYOTA... рекомендують використання олив АСЕА С3 для своїх автомобілів, особливо обладнаних фільтрами твердих частинок (DPF).
Стандарт BMW LL-04 висуває високі вимоги до оливи, особливо у двигунах, обладнаних системою Valvetronic і системами доочищення вихлопних газів. Ця специфікація задовольняє вимоги всіх двигунів BMW, від 2004 року виробництва, а також двигунів, які вимагають дотримання специфікації BMW LL-98 і LL-01. УВАГА: для автомобілів BMW цей продукт може використовуватися в бензинових двигунах тільки в країнах Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії та князівства Ліхтенштейн. За межами цих країн потрібне використання олії, яка має схвалення LL-01, а саме олія 8100 X-cess 5W40 і 8100 X-max 0W40. Перед використанням обов'язково ознайомитися з рекомендаціями BMW.
Специфікація FORD WSS M2C 917A регламентується для FORD Galaxy 1.9L TDI до MY2006 модельного ряду; і для FORD Ka з MY2008 модельного ряду.
У країнах, з високою дизельацією автомобільного парку, наприклад європейські країни, специфікація GM-OPEL dexos2® регламентується для більшості дизелів із фільтрами твердих частинок і бензинових двигунів із 2010 модельного року. Також GM-OPEL dexos2® повністю замінює попередні специфікації GM: GM-LL-A-025 (для бензинових двигунів) і GM-LL-B-025 (для дизелів).
Специфікація MB 229.51 вимагає знижений вміст у олії сульфатної золи, сірки та фосфору, для оптимальної роботи чутливих систем доочищення відпрацьованих газів. Специфікація MB 229.51 регламентується для деяких бензинових двигунів і всіх дизелів MERCEDES, з або без фільтра твердих частинок DPF (крім двигунів BluetEC з SCR. У цьому разі використовуються оливи з відповідністю специфікації MB 229.52, наприклад SPECIFIC 229.52 5W30).
Специфікація RENAULT RN0700 вимагає від олив одночасно високу термічну стабільність і сумісність із системами відпрацьованих газів.
Специфікація Renault RN0700 призначена для атмосферних бензинових двигунів (крім Renault Sport) групи RENAULT (Renault, Dacia, Samsung).
Специфікація RN0700 також поширюється на дизель 1.5L dCi, не обладнаних фільтрами твердих частинок DPF (Diesel Particulate Filter) потужністю менш ніж 100 л.с., і міжсмішним інтервалом 20000 км або 1 раз на рік. Специфікація Renault RN0710 регламентується для бензинових двигунів із турбонаддувом, Renault Sport і дизелів без фільтра твердих частинок DPF групи RENAULT (Renault, Dacia, Samsung). Специфікація RN0710 не використовується для дизелів RENAULT 1.5L dCi без фільтра твердих частинок DPF потужністю менш ніж 100 к.с. і міжсимовим інтервалом 20000 км або 1 раз на рік, там необхідна специфікація RN0700. Для дизеля 2,2L dCi з DPF, використовувати необхідно тільки оливу зі специфікацією RN0710, а не RN0720.
Специфікації VW 502 00 і VW 505 01 вимагають чудові детергентно/дипергувальні властивості, міцну оливну плівку та покращену стійкість до збільшення в'язкості оливи у разі потрапляння сажі, для використання в більшості бензинових двигунів і більшості дизелів із безпосереднім уприскуванням (насосок-форсунки, фіксований міжзмінний інтервал, необхідно звіритися з посібником з експлуатації автомобіля).
УВАГА, не використовуйте 6100 SYN-clean 5W40 у двигунах, де потрібна специфікація VW 504 00 або VW 507 00, у таких двигунах необхідно використовувати SPECIFIC 504 00 507 00 5W30, SPECIFIC 504 00 507 00 0W30 або 8100 X-CLEAN+ 5W30.
Рекомендації щодо застосування
Заміна оливи проводиться відповідно до рекомендацій виробника двигуна. Не змішувати з оліями, які не відповідають стандарту ACEA C3. Перед застосуванням ознайомтеся з посібником користувача.
Фізико-хімічні властивості
Клас в'язкості, SAE J 300: | 5W-40 |
Щільність за 15 °C (59 °F), ASTM D1298: | 0.841 г/см3 |
В'язкість за 40 °C (104 °F), ASTM D445: | 85.1 мм2/с |
В'язкість за 100 °C (212 °F), ASTM D445: | 14.4 мм2/с |
В'язкість HTHS за 150 °C (302°F), ASTM D4741 | 3.6 мПа.с |
Індекс в'язкості, ASTM D2270: | 170 |
Температура застигання, ASTM D97: | -36°C / -33 °F |
Температура спалаху, ASTM D92: | 231°C / 448°F |
Сульфатна зола, ASTM D874: |
0.81% маси |
Лужне число, ASTM D2896: | 7.6 мг KOH/г |
Виробник залишає за собою право змінювати характеристики продуктів для підвищення якості продукту без спеціального повідомлення.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Motul |
Країна виробник | Франція |
Вид масла | Напівсинтетичне |
Застосування за типом | Легкові автомобілі |
Для типу двигунів | Всі типи |
В'язкість масла по SAE | 5W-40 |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Енергозберігаюче масло | Ні |
Об'єм рідини | 1 л |
Стандарт ACEA | C3 |
- Ціна: 466 ₴