Олива моторна Motul 8100 ECO-CLEAN 0W20,1L
770 ₴
- В наявності
- Код: 868111
- +380 (67) 133-00-87Масла, зап.части
- +380 (67) 946-50-60Автосервис
8100 ECO-CLEAN 0W-20
ЕНЕРГОСБЕРЕжуЧНЕ МОТОРНЕ МАСЛО ДЛЯ БІНЗИВНИХ І ДИЗЕЛЬНИХ РУХІВ100% СИНТЕТИЧНЕ МОТОРНЕ МАСЛО
Застосування
100% синтетична енергоощадна олива з високими експлуатаційними властивостями, спеціально створена для відповідності вимогам автовиробників до моторних олив за дуже низькою динамічною в'язкістю HTHS (High Temperature High Shear) ≥ 2.6 мПа*с і рівню "Mid SAPS" зі зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 0.8%), фосфору (0.07% ≤ x ≤ 0.09%) і сірки (≤ 0.3%).
Використовується для бензинових і дизельних двигунів останнього покоління, які відповідають екологічним нормам Euro 4, Euro 5 Euro 6, у разі регламентації моторних олив класу в'язкості 20 і енергоощадних властивостей відповідно до стандартів ACEA C5, ACEA C6 API SP і/або ILSAC GF-6a.
Сумісна з каталітичними нейтралізаторами, фільтрами твердих частинок бензинів (GPF) і фільтрами твердих частинок дизелів (DPF).
Деякі з двигунів можуть бути несумісні з цим типом оливи, перед використанням необхідно обов'язково звіритися з інструкцією з експлуатації автомобіля.
Характеристики
Стандарти:
ACEA C5/C6
API PERFOMENCE SP
ILSAC GF-6a
Схвалення:
BMW LL-17 FE+ (повна зворотна сумісність зі специфікацією BMW LL-14 FE+)
MB-Approval 229.71 / 229.72
OPEL/VAUXHALL OV0401547
Відповідає вимогам:
FIAT 9.55535-GSX / DSX
JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5006
FORD WSS-M2C947-B1 / 962-A1
CHRYSLER MS-12145
Стандарт ACEA C5/С6 регламентує забезпечення чималої стійкості оливної плівки, захисту від LSPI та зниження викидів двигунами високої потужності. Стандарт ACEA C5/С6 також вимагає чималого зниження тертя для забезпечення показників енергоощадження.
Завдяки 100% синтетичним базовим компонентам і зниженому рівню SAPS, MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-20 забезпечує дуже стійку оливну плівку, знижує тертя у двигунах і повністю сумісна з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів.
Стандарт API SP має повну зворотну сумісність стандарту API SN і всіх попередніх стандартів API. Гарантує ефективний захист від утворення ефекту LSPI (Low Speed Pre Ignition), що виникає у двигунах із турбонагнітачами та з безпосереднім уприскуванням.
Ґрунтуючись на вимог стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6a вимогливіший до моторних мастил щодо забезпечення енергоощадження, збільшених міжсмінних інтервалів, чистоті поршнів, поршневих канавок і кілець, сумісності з ущільнювачами та зменшеному вмісту фосфору для забезпечення сумісності. Відповідність вимогам стандарту ILSAC GF-6a гарантує оптимальне змащення двигуна, навіть під час експлуатації його на бензинах із вмістом етанолу до 85% (Е85).
Специфікація BMW Longlife-17 FE+ регламентується для бензинових двигунів BMW N20 і Bx8, з 2014 року виробництва, експлуатованих у країнах Європейського Союзу, Норвегії,
Швейцарія та Ліхтенштейн, а також у Сполучених Штатах Америки й Канаді. У разі виникнення сумнівів у використанні цієї оливи обов'язково перевірте посібник з експлуатації автомобіля.
У поєднанні зі стандартом ACEA C5 моторна олива MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-20 забезпечує чимале поліпшення паливної економності (до 3%, порівнюючи з еталонною олією BMW LL-01), водночас перевищує вимоги щодо стійкості специфікації BMW LL-04. Це дає змогу відчутно оптимізувати витрати палива та знизити викиди CO2 в атмосферу, що повністю відповідає OEM вимогам.
100% Синтетична моторна олива також розроблялася для забезпечення оптимального змащування бензинових двигунів і дизелів останнього покоління виробництва MERCEDES, для яких регламентовані оливи схвалені відповідно до специфікації MB 229.71 або MB 229.72.
Для деяких двигунів MERCEDES останнього покоління, бензинових і дизелів з 2016 модельного року з високою вихідною потужністю, регламентують специфічні мастильні матеріали, оскільки вони зазнають екстремальних ударних навантажень, працюють у разі вищі робочі температури та забезпечують більшу продуктивність, порівнюючи з двигунами попередніх поколінь. Специфікація MB 229.71 і MB 229.72 особливо вимоглива до характеристик енергоощадження, тому в поєднанні зі стандартом ACEA C5 і С6 для моторних олій, MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-20 забезпечує чимале зниження витрати палива (до 1.5% по Порівнюючи з вимогами 30 MB (229.51). Поєднання енергоощадних властивостей і зниження кількості викидів в атмосферу дають змогу відповідати всім зобов'язанням автовиробників щодо зниження рівня викидів CO2.
MB-Approval 229.71 і 229.72 — це унікальна специфікація, тому вона не має зворотної сумісності з іншими специфікаціями MB.
OPEL/VAUXHALL тепер є частиною PSA Groupe, для Opel Vauxhall створена нова специфікація OV0401547, яка регулюється для двигунів нових поколінь, ця специфікація замінює GM dexos2 gen2.
Специфікація STJLR.03.5006 регламентується для більшості бензинових двигунів останнього покоління: JAGUAR LAND ROVER V6, V8 і L4, включно з 3.0Л 6-ти циліндрові та 5.0Л 8-мі циліндрові бензинові двигуни, а також 4- циліндрові двигуни Необхідні підвищеного захисту. LSPI.
Специфікація FIAT 9.55535-DSX регламентує клас в'язкості моторної оливи SAE 0W-20 і Mid-SAPS, для оптимального змащування сучасних бензинових двигунів і дизелів FIAT (Fiat, Alfa-Romeo, Lancia), зокрема ALFA ROMEO Giulvia та 1.6 Multijet AdBlue.
У межах FCA Group (Fiat Chrysler Automobiles), специфікація CHRYSLER MS-12145 має аналогічні вимоги, що й FIAT 9.55535-GSX.
Для деяких сучасних бензинових двигунів регламентуються моторні оливи стандартів: API SP-RC, API SP, API SN, SN-RC, SN Plus і/або ILSAC GF-6a або GF-5 для досягнення максимального захисту та ефективності. Специфікація FORD WSS-M2C947-B1 (GF-5, SN-RC і SN Plus) і 962-A1 (GF-6) містять такі вимоги.
MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-20 повністю відповідає всім найсуворішим вимогам виробників техніки до експлуатаційних властивостей і їх збереження в процесі експлуатації. MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-20 вирізняється високою стійкістю до високих температур для поліпшеного контролю витрати оливи та зниження рівня зносу завдяки винятковим мастильним характеристикам.
Клас в'язкості 0W-20 мінімізує внутрішнє гідродинамічне тертя оливи, що забезпечує оптимізацію витрати палива, особливо в холодний період року.
Забезпечує чудову циркуляцію оливи системою мастила, миттєве наростання тиску оливи в системі мастила, прискорене наростання обертів і прогрівання до робочої температури двигуна.
Екологічно чистий продукт, цей тип олій дає змогу знизити витрату палива, а отже, звести до можливого мінімуму викиди парникових газів (CO2).
Рекомендації щодо застосування
Міжсменний інтервал вибирається відповідно до рекомендації виробника техніки та може коригуватися залежно від умов експлуатації транспортного засобу.
Не змішувати з оліями, які не відповідають нормам ACEA C5.
Перед використанням необхідно обов'язково звіритися з інструкцією з експлуатації транспортного засобу.
Фізико-хімічні властивості
Клас в'язкості, SAE J 300: |
0W-20 |
Щільність за 20 °C (68 °F), ASTM D1298: |
0,842 г/с3 |
В'язкість за 40 °C (104 °F), ASTM D445: |
41,4 мм2/с |
В'язкість за 100 °C (212 °F), ASTM D445: |
8,2 мм2/с |
В'язкість HTHS за 150 °C (302°F), ASTM D4741 |
2,7 мПа.с |
Індекс в'язкості, ASTM D2270: |
177 |
Температура застигання, ASTM D97: |
-48°C / -49 °F |
Температура спалаху, ASTM D92: |
220°C / 439°F |
Сульфатна зольність, ASTM D874 |
0.77% маси |
Лужне число, ASTM D2896: |
8,0 мг KOH/г |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Motul |
Країна виробник | Франція |
Вид масла | Синтетичне |
Для типу двигунів | Всі типи |
В'язкість масла по SAE | 0W-20 |
Енергозберігаюче масло | Так |
Об'єм рідини | 1 л |
Стан | Новий |
Код запчастини | 868111 |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Застосування за типом | Легкові автомобілі |
Стандарт API | SP |
- Ціна: 770 ₴